17 | 08 | 2017

Wat doen wij?

De activiteiten van Administratie- en Belastingadviesbureau G. Schep vallen uiteen in twee onderdelen:

  • Administratie

  • Belasting

Belasting

Ook op het gebied van belastingen is Administratie- en Belastingadviesbureau G. Schep geen groentje. We draaien al aardig wat jaren mee. Gedurende de tijd hebben we flink wat belastingwijzigingen meegemaakt. Om ons werk voor u goed te kunnen doen, investeren wij in permanente bijscholing. Alleen zo kunnen wij u garanderen dat wij op de hoogte zijn van de meest recente fiscale ontwikkelingen.

Snel en efficiënt
Administratie- en Belastingadviesbureau G. Schep
kan voor u alle belastingaangiften verzorgen. Denk hierbij aan de aangiften voor de Inkomstenbelasting, de Vennootschapsbelasting, de Omzetbelasting en de Loonheffing. Wij zorgen er voor dat de aangiften snel en efficiënt worden verwerkt. Dit doen wij door gebruik te maken van moderne software en van elektronische gegevensuitwisseling met de Belastingdienst.

 

Fiscale positie nog inzichtelijker
Het spreekt voor zich dat
Administratie- en Belastingadviesbureau G. Schep er alles aan doet om de aanslag voor u zo gunstig mogelijk te laten uitvallen. Ook voor het opstellen van de jaarstukken, het indienen van bezwaar- en beroepschriften en voor belastingadvies kunt u bij ons aankloppen. Door met ons samen te werken, wordt uw financiële en fiscale positie nog inzichtelijker.

Onze fiscale dienstverlening puntsgewijs:

  • Belasting adviezen.

  • Verzorging van de elektronische aangiften Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Omzetbelasting en Loonheffing.
  • Begeleiding en advisering van startende ondernemers.

Administratie

Administratie- en Belastingadviesbureau G. Schep is al jarenlang actief als ondernemer met een enorme schat aan kennis en ervaring op het gebied van administratieve zaken. Hier kunt u uw voordeel mee doen. Als geen ander begrijpen wij immers waar u dagelijks tegenaan loopt.

Degelijke bedrijfsadministratie
De Belastingdienst eist van elke ondernemer een degelijke administratie.
Administratie- en Belastingadviesbureau G. Schep adviseert u graag over het opzetten van zo’n gedegen, correcte en tevens overzichtelijke financiële bedrijfsadministratie. Hiermee voorkomt u problemen met de Belastingdienst. Door onze werkwijze, tips en adviezen kunnen uw jaarstukken en aangiften sneller worden opgesteld en afgehandeld.

Professionele begeleiding
Administratie- en Belastingadviesbureau G. Schep
kan voor u uw administratie volledig bijhouden. Wij moedigen u echter aan dit (deels) in eigen hand te houden. Wij staan u hierbij terzijde met professionele begeleiding. Zo bespaart u kosten en bent u altijd volledig op de hoogte van uw financiële situatie.

Compleet pakket
Op een nuchtere en heldere manier bieden wij onze cliënten een compleet pakket aan diensten. Onze brede dienstverlening varieert van het geven van financiële en fiscale adviezen tot en met het samenstellen van de jaarrekening en het verwerken van de complete administratie.

Onze administratieve dienstverlening puntsgewijs:

  • Administratieve organisatie, het ordenen van belangrijke documenten.

  • Begeleiding van de automatisering in samenhang met de administratie.
  • Financiële adviezen.
  • Opzetten en inrichten van de financiële bedrijfsadministratie.
  • Samenstellen van jaarrekeningen en eventuele tussentijdse rapportages.
  • Sorteren, coderen en ordenen van de boekstukken en de verwerking daarvan in een financieel pakket.
  • Verwerken van uw complete administratie.
  • Begeleiding en advisering van startende ondernemers.